Aveti intrebari? Lasati-ne un mesaj!

+40 742 340 340

office@clujapartments.ro

INTREBARI FRECVENTE

Cel mai simplu mod este cu taxiul / Bolt / Uber. Dureaza aproximativ 20 de minute, iar costul este în jur de 25 de lei. 

Daca doriti, putem furniza si noi transfer de la / la aeroport, printr-o firma de transport cu care colaboram.

De asemenea, există autobuze de la aeroport (numărul 5 și 8), iar prețul biletului este de 2 lei. Și apoi o scurtă plimbare până la apartament. 

Avem un sistem de self check-in, astfel încât să puteți intra în apartament folosind un cod pe care vi-l trimitem cu o zi înainte de sosire, împreună cu o fotografie și explicații. Este foarte ușor. Și dacă există vreo problemă, suntem întotdeauna disponibili la telefon sau personal pentru a vă ajuta. 

Dacă nu avem oaspeți cu o zi înainte de sosirea dvs. sau dacă fac check-out-ul devreme, vă putem primi înainte de ora standard pentru check-in, adică 1 PM. Sau măcar puteti lăsa bagajul, în timp ce noi pregătim apartamentul. 

Check-out mai tarziu (dupa ora limita, adica 11 AM) este disponibil contra cost, dacă nu avem alti oaspeti în apartament în aceeași zi.

Apartamentele noastre sunt situate chiar în centrul istoric al orașului, si la fel ca peste tot, locurile de parcare sunt limitate. 

Pentru unele apartamente, oferim locuri de parcare gratuit în curtea interioară a clădirii (de ex. Garden, Deco, Bohemian, Artist, Loft, Sunset). 

Pentru celelalte, vă vom ajuta cu informații despre cele mai apropiate și mai ieftine locuri de parcare. 

Da, puteți rezerva 2 apartamente situate în aceeași clădire, cum ar fi Garden apart + studio, Bohemian + Artist, Loft + Sunset. Celelalte apartamente sunt oricum foarte aproape unul de altul, pe aceeași stradă sau stradute adiacente (mai putin de 3-5 min de mers). 

Cel mai simplu mod este să plătiți cu cardul, fie direct la efectuarea rezervării, fie mai târziu (vă trimitem automat un link de plată după ce finalizați procesul de rezervare). 

Alternativ, puteți plăti în numerar la sosire. 

Puteți anula rezervarea la telefon sau prin e-mail. 

Pentru rezervările standard, anulările sunt gratuite. Vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil, pentru a putea face apartamentul disponibil pentru alți oaspeți. 

Rezervele nerambursabile (cu o reducere de 10%) nu pot fi anulate decât dacă există o circumstanță atenuantă.